* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

February 9, 2016

Sebelah Stadium Tun Fatimah

Disebabkan tak cukup kenyang makan sepinggan mee, gigih menggoogle tempat sarapan best.
Screenshot dekat FB masa tu.
Beberapa tempat jugak lah pergi. Semua tutup and tak jumpa.

Last-last pergi sebelah stadium tun fatimah.
Waze stadium tu, ada gerai jual makan bertentangan stadium.




Masa ni matahari dah atas kepala.
Panas berdenting.

Kat sini ada macam-macam jenis makanan tau.
Ada kacang pool lagi.
Memang best untuk sesiapa yang suka makanan bermacam jenis.

Duduk je order jemput-jemput udang geragau.
Tapi udang dia macam tak banyak.


Untuk Faqih, order nasi ayam. Memang dia ni suka nasi ayam.


Kitorang makan mihun sup daging.
Sedap jugak tapi tak snap gambar sebab masa tu tengah suap Faqih makan.




♥ Thank you sudi melawat blog ni ♥
Love,
ketawariang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...