* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

July 22, 2012

Salam Ramadhan!

alhamdulillah dah dua hari kita berpuasa dekat Malaysia ni :)

Puasa ke tak?huhu

Tapi dua-dua hari ni dugaan betul....
Aku diserang demam :(
Makan ala kadar..
Yang penting nak makan ubat..
Semuanya rasa tawar...

Jom makan ubat! :D
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

July 20, 2012

Sedih.perit.

Sedih.

Sedih sangat-sangat.
Kau yang terbaik tapi aku bukan yang terbaik untuk kau.
Orang benci aku.
Orang cemuh aku.
Orang buang aku.

Walaupun orang x tau apa yang sebenarnya berlaku.

Sedalam mana pun sayang ni pada kau,aku kena lepaskan kau.

Tak sanggup.
Tak boleh.

Tapi aku terpaksa.

Dah banyak kali aku fikir.
Bila aku dengan kau,macam-macam orang cucuk kau.
Macam-macam orang cakap dekat kau.
Semua orang x suka tengok aku dengan kau.
Memang kau kata kau akan sokong aku,tapi,keluarga tetap keluarga.
Aku kesiankan kau.
Kau anak yang baik.sangat baik.
Kau anak yang bertanggungjawab.sangat bertanggungjawab.

Aku pura-pura.aku terpaksa buat kau benci aku.
Supaya kau x kena cemuh.
Cukup sakit dah aku tanggung semua ni.
Aku x nak kau rasa yang sama.
Aku x sanggup tengok kau terseksa.

Thanks sebab da banyak ajar aku erti kehidupan.

Moga kau jumpa orang yang lagi baik lepas ni.

Kuatkan la hatiku ini Ya Allah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

July 8, 2012

Hari yang tenang-tenang aja..

Alhamdulillah..
Semua kesusahan yang dijangkakan terjadi hari ni,tak berlaku langsung...

Moga semuanya lancar hingga ke akhirnya..

Amin...

Walau se-riuh mana pun kita,kadang-kadang kita memang perlukan tempat yang sepi....

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

July 6, 2012

Oh hati...

Hati...
Berubah-ubah...

Baru nak happy tapi dikecewakan lagi..

Sabar lah hati...

Dugaan banyak...

Hadapi la dengan senyuman...

Penat dah macam ni....

Da cukup banyak yang ditanggung....


Selamat malam.


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

July 5, 2012

Hujan....

Hujan lebat ..
Dari semalam...
Petir sabung menyabung...

Takutnya.

Superman,selamatkan aku..

Rindunya.

Pagi tadi dah tersenyum..harap-harap dapat senyum sampai malam nanti..

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

July 4, 2012

Wordless Wednesday

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Menyakitkan hati

Serius aku hangin sekarang ni.
Kerja tapi gaji problem.
X pe la aku ade saving sikit.
Tapi pekerja-pekerja telefon aku x henti-henti!
Nombor telefon aku dah habes kena jaja.

Aku kerja kira gaji okay!
Bukan orang yang bayar gaji!!!

Gila ke apa?
Kalau x boleh bayar gaji, jangan janji!
Menyakitkan hati semua pihak pastu nama aku busuk sekali.

Memang aku hangin!

Nak ngadu dengan orang opis,semua hilang tah ke mana.
Semua busy sangat.
Ok fine.

Kalau x fikir tanggungjawab da lama aku blah.
Tapi kesian kat budak-budak.

Dapat gaji,pun orang call lagi. Gaji itu x cukup ini x cukup.
Masa awal-awal x nak argue.

Memang saja nak menyakitkan hati!

Korang mogok pun aku kira kerja,x rasa bersyukur ke? Lagi nak memekik tepon aku gaji ko x cukup!

Kepala otak korang la!

Memang panas hati.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.
Testing2....

Bismillah....
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...