* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

August 19, 2011

family time - Part I


meluangkan masa before puasa menjelma!

setiap weekend kira-kira 1 month before puasa tu i balik kampung....

motif ? x ada motif pun...sekadar nak lepak kat kampung pulaaaa....



nak pergi mana tah masa ni..

yang pastinya on Sunday kami ke Muar untuk menghadiri majlis pertunangan kakak-kepada-ex-room mate-masa-study-dulu

pagi-pagi dah gerak ke Muar sinun... Amik Mr F sekali sebab ni kawan kitorang juga...

Serious best majlis ni...air bermacam-macam jenis... dapat goodie bags bagai...
cayalah!


my 2nd sister and the youngest..

bakal-pengantin-perempuan ni tengah busy...so dapat snap dari tepi je...wahh banyak n cantik hantaran!


lepas tu balik ke rumah Mr F.... dah mengantuk masa ni...

tapi singgah kejap...


ok this girul suka pose... :p



hehehe...
*tengah taip ni dengar lagu raya...nak balik kampung boleh? huuuu*

♥ Thank you sudi melawat blog ni ye.. ♥


Luv,
ketawariang

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...