* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

August 8, 2011

Berkecamuk!

Assalamualaikum semua...

pejam celik dah ramadhan ke 8 hari ni kan?
dan lagi dua hari je blog ni dah berusia 4 tahun!

tungguuuu Giveaway/Contest sempena tahun ke-4 ni ya?

Join la nanti...hehe


Sebenarnya....

hati i x berapa sedap sekarang ni....
i'm scared! scared of everything.....

baca blog, ramai yang berputus kasih... Ya Allah...takutnya kalau itu yang berlaku padaku...mintak dijauhkan!!

x tau la...sekarang ni hati fikir macam-macam...sometimes i just rasa nak give up! malas nak fikir pasal orang lain....

it is not easy jadi tunang orang...

jantung ni sentiasa bergedup kencang....

bukak facebook pun laju je berdegup....

tengok handphone pun sama...


Ya Allah...apakah petanda yang KAU cuba tunjukkan ni?

Nak menangis. memang nak menangis... at least hati boleh tenang sikit....

i wish ada punca i can cry.... sob3....


hurm~

p/s : entry ni x ada kene mengena dengan Mr F.... just luahan hati yang x sedap...
dan jantung masih lagi berdegup laju!

♥ Thank you sudi melawat blog ni ye.. ♥Luv, ketawariang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...