* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

October 20, 2011

Taman Rekreasi Ranchan,Serian





Ahad lepas pergi Ranchan pulak.... eh kenapa ada pulak?

best...walaupun jauh.... sejam perjalanan.... huhu
and short-planned...
sempat la jugak gorengkan pisang sebelum gerak tu... haha

gerak dalam 1 pm... alhamdulillah cuaca ok...
disebabkan kami berlapan, so naik dua kenderaan untuk lebih keselesaan katanya,,,lalalala....
this trip i pergi dgn opismates i...*memang x pergi la kalau berdua je dengan housemate kan*

sampai je terus dip in...ouhhhh sejuknya air die...memang sejuk...!

tapi tempat cantik cuma x berapa bersih...

tukang pandu... haha

lagi 1 kenderaan...

baru sampai...

selamat datang... :)

nampak x dua orang kecik kat bawah tu? haha
kecikla sangat kan...



jambatan gantung.... mabuk dibuatnya...





its a tempat rekreasi.... and dijaga kerajaan Sarawak...

pengunjung yang datang x bertanggungjawab...

dah ditulis x boleh bakar-membakar (ayat pasar) tapi masa kitorang sampai,ada group ni tengah bakar ikan...ceit! pentingkan diri sendiri ok...

bersama-sama orang tempatan... :D

haaha...susah payah nak amik gambar ni...

tengah ber-fish spa... haha



yang paling best dengan tempat ni ialah ada banyak ikan yang makan kulit mati tu...

seronok buat spa secara percuma walaupun berebut-rebut ikan... haha
tempat ni lebih aman dari Sg Rayu minggu sebelumnya...x sempat nak buat entry lagi...

mandi dan manda... sambil bincang weekend depan nak pergi mana pulak... haha serabaiiii...

balik tu mabuk... ampun...tetiba blood pressure turun...rasa nak blackout je...alhamdulillah dapat tahan...

nak datang lagi! :D

heeee

♥ Thank you sudi melawat blog ni ye.. ♥
Luv,
ketawariang

2 comments:

Kc Kasedah said...

mcm pakej pulak kan. pegi sana keje sambil melancong! have a great life, fatihah! :)

ketawariang said...

huhu.... since dah ade peluang....kena la gunakan kn... ;)
thanks.... dtg la sini!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...