* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

March 12, 2011

Earthquake hits Japan!

Semalam petang heard this news.. malam pulak dapat tengok kat berita kejap je sebab nak ke tempat tuition...

Gempa sekuat 8.9 skala Richter telah menggegarkan 3 kawasan di Jepun..
Takutnya tengok apa yang berlaku...
Ini membuat kita mengingatkan diri sendiri bahawa Allah Maha Besar... Kun Faya Kun...

Moga semuanya selamat walaupun angka kematian semakin meningkat...

Mari kita sama-sama doakan kesejahteraan umat Islam yang berada di sana...

*amin*

Nikmat diberi Allah boleh ditarik dalam sekelip mata..

Mari sama-sama ucapkan Syukur Alhamdulillah atas apa yang berlaku...

2 comments:

d_tieah said...

Tu lah kan, kejap je Allah tarik balik.. Semua yang ade kat dunia ni pinjaman je.. Huhh~ Negara Jepun memang terkenal sebagai sebuah negara paling maju kan.. So, bila kena bencana macam ni, nak kate ape? Agak sukarlah nak bangun balik..


Entry Terbaru : Gempa Bumi Dan Tsunami Di Jepun

ketawariang said...

tu la... Allah nk tunjuk...semegah mana pun tmpt tu,... semuanya dlm kuasa ALLAH... moga kita x ditimpa bencan begini...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...