* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

July 27, 2013

Special dedication to my BFF :)

 
Post ini didedikasikan buat kawan baik saya, Nurhafizah aka Tad…

Nak tahu tak? Saya kenal dia dari tingkatan empat masa sekolah teknik dulu…
Kami satu dorm… dia dorm mate yang pertama saya jumpa…

Lepas sekolah kami sambung belajar di tempat yang berbeza…
Contact pun dah agak jarang…
Masa tu facebook,twitter, whatsapp dan sebagainya bukan lah macam sekarang…

Tapi, masa dia Latihan Industri, dia praktikal dekat company yang saya kerja masa itu…

Dan masa saya nak kahwin, dengan kelam kabut buat preparations, dia lah peneman setia saya tau…
Dia jugak merupakan pengapit ketika majlis saya…
Lagi beberapa hari nak kahwin, dia datang rumah saya… tolong siap-siap (kemas lagi betul kot) bilik pengantin…

Nasiblah saya dapat kawan yang rajin, buat kerja super pantas dan baik hati ni…
Masa hari nikah dan sanding, dia lagi busy dari saya… pastikan semuanya ok…
Kesian dia kepenatan tapi tak de pun dia mengeluh…

Sekarang dia masih lagi kawan baik saya, tiba masa saya pulak tolong dia :D
Happy dan excited tau! yeayy

Di kesempatan ini, saya nak mengucapkan :

Dear Tad, thanks for always being there for me…
Mintak maaf banyak-banyak kalau selalu buat ko marah…
walaupun kita sama-sama ikut perasaan je, ko tetap melayan…ko sentiasa ikut walaupun aku sentiasa ajak ko gi KSL…haha…
takziah atas kehilangan ayahanda ko… aku mintak maaf sebab aku lambat sangat dapat information tu…
aku doakan ko berbahagia dunia akhirat tau? Tak mau lah marah ke sedih ke…
lepas ni entah dapat tak lepak macam dulu-dulu… mane nak pergi kita bantai je…
ni dua-dua busy kerja, mungkin nanti kita lepak dengan bertambah jumlah orang… hehe…
moga kita berkawan sampai mati… insyallah.



♥ Thank you sudi melawat blog ni ye.. ♥

Luv,
ketawariang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...