* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

December 9, 2010

MeNGANGKUNG anyone?


Ok, this time review pasal Ngangkung... Walaupun x nak pun tengok cite ni, tapi sebab Mr. Tunang nak tengok, so kite layan..... :) *Baik kan aku ni...hihih*




So cerita ni horror + komedi.... tapi lepas habis menonton, dapat aku wat conclusion yang cerita ni berat kepada horror movie... *and aku memang x tengok sangat sebab i'm not into horror movies*

End up aku tengok scene yang masa terang je *meaning scenes di siang hari* yang lain, aku dok menyorok dalam jacket... hoho ... sebab aku ni memang la tahap gaban punya penakut
*hahaha confession gilerrr*

Cerita pasal dua orang kawan yang suka berjudi... sorang ni kaya sbb berjudi... Sorang lagi ni hidup dia so-so je... Maka diorang ni pergi mengangkung *menurun nombor*... Lepas tu,diorang ajak Shahezey Sam pergi mengangkung sekali... Mula2 Sam tolak sebab dia kate duit haram, etc... Tapi sebab hidup die susah, and bini dia asyik tanya pasal duit... So dia decide untuk join benda mengangkung ni... tapi x pernah kena... Mula dari mengangkung tu, hantu2 da mula kacau hidup dorang...
until 1day, Sam kena Kelantan untuk hantar barang & dia pergi mengankung sekali... Lpas tu dia dapat satu pashmina merah... Kena lilit kat leher die *kirenye Ong la tu*...
Pastu bile die balik rumah, die dapat 1st prize... *Btw bini dia jumpa die punya "nombor" masa die g Kelantan tu*
Maka lepas dapat duit tu, die belanja anak n bini die makan tempat best... then bini dia suspect dia pakai duit haram... Hantu pun dok kacau dia lagi...
3 famili kena kacau hantu & akhirnya sesuatu terjadi terhadap keluarga masing2 and itu la diorang mula berubah.... dan akhirnya berhenti mengangkung & buat kerja2 haram ni..

Jangan mare yer review merepek gni... Tapi aku bagi 4 out of 5 stars dari segi horror sebab dalam wayang ramai yang terjerit2 terkejut... Maknenye cerita ni berkesan, cuma aku x terasa kesannye.... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...