* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

December 16, 2010

Insomnia is BACK!


Believe it or not... Insomnia dah serang aku balik....
Setiap malam bukan main susah nak tido...then bila terjaga je...susah tol nak tido balik!
Aduh..... Penat tau macam ni.... Ape la nak buat untuk senang tido malam ni....tsk tsk tsk....

Ginger pulak sekarang tengah musim kawen... So malam2 tu bising jer.... Nanti aku upload gambar dia dengan Pak Sanggup... wakakaka... *aku x de kucing jantan,so pinjam kucing kawan aku untuk kawenkan dengan Ginger,kalo x lagi xboleh tido malam*


So bile da xble tido tu,aku bantai tengok cite "boys over flowers"... Cite yang da lame gile keluar, baru ni aku nak tengok.... Comel sangat cerita ni... Sampai terbawak2 kalau lah aku jadi Ji Sincao... Mesti sangat la best! Ape pun,aku tersangat la minat dengan si F4 dalam cerita tu...indahnya kalau aku dapat boipren camtu.... wakaaka *mampus aku kalau Mr. Tunang baca* sesungguhnya aku bergurau....sebab x mungkin aku carik lelaki kaya yang x berhati perut!
*tengok si rambut perang ni lama-lama ble wat aku cair dalam hujan lebat ni...haha*



Ape pun,aku x nak lari topik.... Aku nak buat research pasal Insomnia.... hwaarrrrgghhh!

Update2!! Aku da beli DVD Boys Over Flowers.... Oh comel gile ok Ji-Hoo ni!! huuuuuu... Kalau tgk je cte, terus senyum x ingat sampai ke telinga.... hehehe

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...