* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

May 2, 2013

Sedih.marah.stress?

Okay,an incident happened dekat office tadi...

Long story short,ada newcomers dari office lain tak puas hati aku x issue drawings mereka (which selama ni drafters yang buat) pergi mengadu dekat head of department aku.
Okay bila bos kau seorang perempuan,kau memang akan menghadapi situasi ini.
Dia called aku dan tanya apa kerja aku,dan dia argue kenapa drafter dia kena issue drawings.
Situasi dah sangat panas before dia call tu,tapi bila dia call,lagi lah semakin hangat hangit sebagainya!
And dia email aku Job Description aku!

Wth sangat sebab dari 1st day aku report duty sampai dah berapa bulan aku kerja,aku personally tanya dia ape job scope aku,dia tak pernah bagi!!!!

Out of blue,sebab aku tak nak issuekan drawings macai-macai dia,terus dia email JD aku.
What?????

time to go.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...