* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih & Syifa Fatanah who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

September 30, 2012

Boleh ke tak boleh?

Macam-macam dugaan yang mendatang..

banyak sangat....
tapi semua ni buat aku tersedar, maybe ini masanya aku mendekatkan diri dengan Penciptaku, Allah SWT..

Aku lalai,alpa,bongkak dan macam-macam sebelum ini...

betul orang cakap,kerana mulut badan binasa...
tapi kerana mulut ni banyak yang aku dah tersedar...aku tercelik...

banyak benda yang x seharusnya aku buat...
aku berdosa...
banyak aku berdosa pada semua orang...

mungkin ini pembalasan ke atas semua salah laku aku...

moga aku dapat berubah... Tuhan, permudahkan lah jalan ku...

memang x senang berubah, tapi ianya x mustahil... kan?
biarlah orang kutuk macam-macam...
ape yang berlaku tetap dah berlaku...

every sinner has a past...
harap-harap aku berjaya menempuh dugaan untuk berubah ini...

it's time.

Thank you sudi melawat blog ni ye.. ♥
Luv,
ketawariang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...