* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

January 5, 2017

Corat Coret

Tiba-tiba dah tahun baru. Kejap je dah masuk 2017 kan.

Kita recap sikit 2016 :

Januari
- Family holiday kat Melaka. Plan nak buat tiap-tiap tahun tapi tahun ni kena postpone

Februari
- Terima sepupu baru

Rasanya ingat yang tu je. HAHA
banyak wayar putus ni.

Kita lompat sikit

Jun
- Bulan puasa paling dahsyat. Puasa 5 hari je. Tak boleh makan langsung, mampu teguk air je.


Julai
- Ada heartbeat baru dalam rahim alhamdulillah

Ogos/September/Oktober/November/Disember
- Bermula lah episod mabuk-mabuk, checkup dan tak boleh makan.
- Scan dua kali dah. Gender? Jeng jeng jeng.
- Akhirnya pada minggu ke 33 kehamilan, baru dapat makan nasi dengan sempurna. Sebelum ni menahan rasa bila makan nasi.
- Dan jugak sesi bergambar yang berlambak-lambak haha






♥ Terima kasih sudi melawat blog ni ♥

 Jangan lupa share kat Facebook, Twitter ya!

 Love, #ketawariang

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...