* Laughing girl *



♥ A very proud mother of Saiful Faqih who just loves to laugh and share stories ♥

these are stories of me and my little family

Enjoy your visit here :)




Followers Tersayang

nuffnang

July 20, 2012

Sedih.perit.

Sedih.

Sedih sangat-sangat.
Kau yang terbaik tapi aku bukan yang terbaik untuk kau.
Orang benci aku.
Orang cemuh aku.
Orang buang aku.

Walaupun orang x tau apa yang sebenarnya berlaku.

Sedalam mana pun sayang ni pada kau,aku kena lepaskan kau.

Tak sanggup.
Tak boleh.

Tapi aku terpaksa.

Dah banyak kali aku fikir.
Bila aku dengan kau,macam-macam orang cucuk kau.
Macam-macam orang cakap dekat kau.
Semua orang x suka tengok aku dengan kau.
Memang kau kata kau akan sokong aku,tapi,keluarga tetap keluarga.
Aku kesiankan kau.
Kau anak yang baik.sangat baik.
Kau anak yang bertanggungjawab.sangat bertanggungjawab.

Aku pura-pura.aku terpaksa buat kau benci aku.
Supaya kau x kena cemuh.
Cukup sakit dah aku tanggung semua ni.
Aku x nak kau rasa yang sama.
Aku x sanggup tengok kau terseksa.

Thanks sebab da banyak ajar aku erti kehidupan.

Moga kau jumpa orang yang lagi baik lepas ni.

Kuatkan la hatiku ini Ya Allah.

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...